۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۴۲۱۶۶
مدیر حوزه علمیه هرمزگان خبر داد؛

برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری| امتحانات پس از رسیدن به محدوده تعیین شده

برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری| امتحانات پس از رسیدن به محدوده تعیین شده
حجت الاسلام حقیقی گفت: کلاس های درس حوزه علمیه هرمزگان به صورت غیر حضوری و در بستر پیام رسان های داخلی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه به منظور رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا حوزه علمیه هرمزگان تعطیل شده است، گفت: تا حد امکان کلاس های درس حوزه علمیه هرمزگان به صورت غیر حضوری و در بستر پیام رسان های داخلی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حقیقی با اشاره به بارگذاری صوت های اساتید حوزه علمیه هرمزگان در پیام رسان های داخلی و الزام طلاب به استفاده از فایل های صوتی، عنوان کرد: در برخی از مناطق مانند بشاگرد که زیرساخت های لازم برای آموزش غیر حضوری وجود ندارد کلاس ها تا پس از ماه مبارک رمضان به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان اظهار داشت: امتحانات ترم پس از رسیدن کلاس به محدوده مشخص شده، برگزار می شود.

وی مردم و طلاب را به حفظ آرامش در شرایط کنونی توصیه کرد و ابراز داشت: شرایط امروز امتحان الهی است که به یاری خداوند متعال مردم ما از آن سربلند بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام حقیقی رعایت مسائل بهداشتی را از تاکیدات دین اسلام دانست و ادامه داد: مردم با رعایت مسائل بهداشتی از ابتلای خود به این ویروس منحوس جلوگیری کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه دوای همه درد در پیشگاه خداوند متعال است، گفت: با استمداد از خداوند متعال و رعایت نکات بهداشتی این مشکل نیز رفع خواهد شد./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات